W zakresie obsługi księgowej zapewniamy m.in.:
- pełną obsługę finansową nieruchomości, ustalanie wysokości opłat, kontrolowanie należności, rozliczenie dokonywanych wpłat,
- kalkulację wpłat wnoszonych przez mieszkańców i użytkowników, zaliczek na pokrycie kosztów utrzymania części wspólnej,
w tym funduszu remontowego i eksploatacyjnego,
- windykację należności powstałych w czasie realizacji umowy,
- naliczanie ustawowych lub uzgodnionych z właścicielem odsetek
za zwłokę, wysyłanie upomnień,
- prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości statystycznej
lub skarbowej,
- wystawianie PIT-ów dla osób wykonujących usługi na umowy cywilnoprawne,
- dokonywanie płatności dotyczących budynków, np. za prąd, wodę itp.,
- dokonywanie rozliczeń lokali w zakresie zużycia wody, odprowadzenia ścieków, ciepła, gazu itp.,
- informowanie właścicieli telefonicznie, emailem lub osobiście, o saldach na kontach rozrachunkowych dotyczących ich lokali mieszkalnych,