W zakresie administrowania zapewniamy m.in.:

  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej budynku,
    w tym książki obiektu budowlanego,
  • przestrzeganie terminów przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budynków (przegląd budowlany, elektryczny, kominiarski, gazowy - jeśli występuje) oraz doradztwo lub zlecanie ich wykonania uprawnionym ekspertom,
  • udział w czynnościach kontrolnych przeprowadzanych przez uprawnione organy publiczne (nadzór budowlany, sanepid),
  • prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali i mieszkańców,
  • przestrzeganie terminów zawarcia umów ubezpieczenia budynków
    oraz doradztwo w zakresie wyboru firmy i wariantu ubezpieczenia,
  • obecność administratora na budynkach oraz rozwiązywanie problemów wynikłych z bieżącej eksploatacji budynków,
  • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami,
  • wydawanie poświadczeń i zaświadczeń dotyczących lokali,
  • przygotowywanie projektu planu remontów budynków,
  • przygotowanie projektu opłat pobieranych od najemców,
  • doradztwo lub zlecanie wykonania drobnych napraw w częściach wspólnych budynków,
  • doradztwo, pozyskiwanie ofert, przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców robót remontowych budynku,
  • prowadzenie bieżącej kontroli stanu technicznego nieruchomości,
    oraz reagowanie na wszelkie stany niepożądane,
  • dokonywania odczytów liczników indywidualnych mieszkańców
    z częstotliwością 1 raz na kwartał,
  • przygotowanie planów remontowych, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych,
  • nadzór nad pracami firm  wykonujących remonty i modernizacje, dokonywanie odbiorów wykonanych prac,
  • zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania nieruchomości w okresie zimowym - z użyciem własnych pracowników i maszyn (odśnieżarek).